Lloc sol·licitat: Atenció a la clientela amb idiomes (call center)
Data oferta: 11/06/2021
Activitat econòmica: Hoteleria, restauració i turisme
Sector: Privat
Perfil: ajudar als clients (hotels, TTOO, agències de viatges i clients finals), atendre les trucades i correus electrònics dels clients, gestionar les reserves modificant-les o cancel·lant-les d'acord amb els procediments establerts, proporcionar informació i assessorament sobre els productes i contactar amb els proveïdors quan sigui necessari. Imprescindible excel·lent nivell de coneixements d'holandès i/o turc, experiència prèvia en servei al client i/o en la indústria de viatges i coneixements d''informàtica (office).
Dedicació: jornada completa (de dilluns a diumenge amb dos dies lliures consecutius). Per a l'idioma holandès l'horari és de 9 a 17h i per l'idioma turc l'horari és de 8 a 16h.
Tipus de contracte: Temporal
Sou: a concretar per l'empresa.
Lloc de Feina: Palma
Codi gen: 1128327
Codi empresa: 1649
Codi oferta: 70
Actualment aquesta oferta està tancada i no es possible realitzar autocandidatura ().
Si et vols inscriure a ofertes que estan obertes () i encara no estàs inscrit/a a l'Agencia de col·locació, consulta el següent enllaç:
https://web.palmaactiva.com/empleo/agencia-de-colocacion/