Lloc solˇlicitat: Agent Centre d'atenciķ telefōnica amb idiomes
Data oferta: 14/12/2020
Activitat econōmica: Administraciķ d'empreses/consultories/gestories i despatxos
Sector: Privat
Perfil: com Agent de Call Center amb idiomes, les teves funcions consistiran en: recepciķ de trucades amb l''objectiu de donar suport a client intern d''important entitat financera, atenciķ i resoluciķ de consultes operatives, recepciķ i gestiķ d''incidčncies que puguin ser ateses en Catalā, Espanyol , Anglčs / Alemany. Tindrās la possibilitat de treballar de dilluns a divendres en torns rotatius de matí, mig dia i tarda. Imprescindible: catalā i espanyol fluid, alemany mitjā i anglčs alt.
Dedicaciķ: torns rotatius: d''11 a 19h, de 14 a 22h i de 8 a 16h de dilluns a divendres. Alguna guārdia a el mes els dissabtes de 9 a 15h
Tipus de contracte: contracte d'obra i servei
Sou: 19.000 euros bruts a l''any, més plusos per disponibilitat i idiomes. Conveni de Centre d''atenciķ telefōnica
Lloc de Feina: Palma
Codi gen: 1028994
Codi empresa: 7304
Codi oferta: 3
Actualment aquesta oferta estā tancada i no es possible realitzar autocandidatura ().
Si et vols inscriure a ofertes que estan obertes () i encara no estās inscrit/a a l'Agencia de colˇlocaciķ, consulta el següent enllaį:
https://web.palmaactiva.com/empleo/agencia-de-colocacion/