Lloc sol·licitat: Customer Success Manager
Data oferta: 15/02/2023
Activitat econòmica: Hoteleria, restauració i turisme
Sector: Privat
Perfil: comercial de canalització de vendes (plataforma de distribució hotelera). Seguir el "pipeline" de vendes per a assegurar el seguiment i implementació de nous comptes. Realitzar anàlisi de vendes i informes als clients. Informes setmanals a la direcció sobre l'anàlisi comercial. Detectar blocadors de vendes. Assegurar que els clients hagin mapatge correctament la cartera de l'empresa. Imprescindible coneixements molt alts de Microsoft Excel i experiència en "Connectivity and API experinece (Json)".
Dedicació: de dilluns a divendres (horari a convenir), 39 hores setmanals. Possibilitat de teletreballar 2 dies a la setmana.
Tipus de contracte: Indefinit
Sou:
Lloc de Feina:
Codi gen: 1086001
Codi empresa: 7263
Codi oferta: 3
Actualment aquesta oferta està tancada i no es possible realitzar autocandidatura ().
Si et vols inscriure a ofertes que estan obertes () i encara no estàs inscrit/a a l'Agencia de col·locació, consulta el següent enllaç:
https://web.palmaactiva.com/empleo/agencia-de-colocacion/