Lloc sol·licitat: Informàtic/a per a Call Center
Data oferta: 14/10/2019
Activitat econòmica: Industria química i farmacèutica
Sector: Privat
Perfil: Atenció a cridades i suport als clients en la gestió d'incidències informàtiques. Registre d'incidències, ticketing i gestió amb els tècnics. Hardware (instal·lació i manteniment d'equips). Instal·lació de sistemes operatius. Imprescindible tracte cordial i serietat amb titulació de FPGM branca informàtica (sistemes microinformàtics i xarxes) i experiència mínima de 6 mesos en tasques similars (call center, gestió de cridades/incidències, informàtic). Nivell alt de Windows i Office. Valorable: coneixement programa CRM, SQL i experiència en llocs d'atenció al públic. Contracte inicial 6m+6m+Indefinit. Incorporació prevista mitjans novembre.
Dedicació: A convenir entre les 8.00 i les 19.00h
Tipus de contracte: Temporal
Sou: Entre 18000 i 22000 euros bruts anuals (segons vàlua)
Lloc de Feina: Palma
Codi gen: 1069972
Codi empresa: 6566
Codi oferta: 11
Actualment aquesta oferta està tancada i no es possible realitzar autocandidatura ().
Si et vols inscriure a ofertes que estan obertes () i encara no estàs inscrit/a a l'Agencia de col·locació, consulta el següent enllaç:
https://web.palmaactiva.com/empleo/agencia-de-colocacion/