Cercar
Català | Español

Inici

OFERTA

Lloc sol·licitat: Recepcionista oficines

Data oferta: 30/05/2023

Activitat econòmica: Administració d'empreses/consultories/gestories i despatxos

Sector: Privat

Perfil: Atenció telefònica i presencial de clients, agenda i cites, arxiu, fotocòpies, tràmits en línia en administracions públiques, envío de documentació i informació a clients. Imprescindible: nivell alt de maneig office (word, excel i correu electrònic) i mínim 6 mesos d'experiència en recepció o atenció al client. Valorable: FPGM Administració i gestió i català conversa. Incorporació prevista mitjans juny.

Dedicació: De dilluns a divendres de 9 a13h (jornada parcial de 20 hores)

Tipus de contracte: Indefinit

Sou: 7.600 euros bruts anuals per 20 hores setmanals (Segons conveni d'oficines i despatxos)

Lloc de Feina: Palma

Codi gen: 1069972

Codi empresa: 8221

Codi oferta: 1

Actualment aquesta oferta està tancada i no es possible realitzar autocandidatura ().
Si et vols inscriure a ofertes que estan obertes (CA) i encara no estàs inscrit/a a l'Agencia de col·locació, consulta el següent enllaç: https://web.palmaactiva.com/empleo/agencia-de-colocacion/

© AJUNTAMENT DE PALMA Plaça de Cort 1. 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226 · Atenció telefònica: 010